torsdag 1 mars 2012

Såri

Hej :)

Förlåt att jag inte bloggade igår, vet faktiskt inte varför jag inte gjorde det... Tog till och med en massa bilder till bloggen? :O Får göra en liten uppdate från igår. <3


Vi åt middag ute för det var papi's födelsedag. <3 Grattis i efterskott världens bästa pappa! 
I alla fall så åt vi på Långedrags världshus. Det här var vår utsikt. Heeeeelt okej!

Papi, 40/10 år ;)


Världshistoriens godaste efterrätt.... Åh herre. :3

WHAT happened to my eyebrow? :O Aja höhö.

Vet inte om man ser vad det står höhö. Men det står i alla fall "Niall: " Harr is the youngest, but everyone believes that I Am" . Louis: "Is that because you're very cute and Harry's more perverted?" Hahahaha asså jag orkar iinnteeeeeeeee.

Idag hade jag franskaredovisning i skolan, pratade i 5 minuter inför massa folk (okej typ 15.... men ändå!) på franska! Fast det gick faktiskt bra. :D

Idag är första dagen på min och Beckas duktighet. Vi ska på Zumba idag, och så ska vi träna imon, lördag OCH söndag. Hehe vi ska fortsätta såhär åtminstone fram till beeptestet vecka 11. Döda miiiiig, är det bara jag som hatar beeptest?!

Ska äta lite middag så att jag orkar träna sen, pyssss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar