måndag 12 mars 2012

Today was a good day

Hej :) 

Är det bara jag som har upplevt EXTREM värme idag? Haha asså okej.. Extrem är väl att ta i, men när det har varit minusgrader så är 14,6 grader ganska så sjukt. :O Guud, så himla härligt, fint väder när jag gick till skolan och fortfarande ljust och varmt när jag gick hem.. Vi fick till och med rida ute idag! :D Hihi. Som ni kanske förstår så hade jag ridning. Haha, asså Ludde är helt galet envis. Han brukar inte protestera så himla mycket men idag var han verkligen annorlunda mot vad han brukar vara. Han var pigg (ÖÖÖHHHH WTF LIKSOM?!), och så bockade han typ såfort han var tvungen att göra något han typ inte ville. Muhaha, kände mig lite cool när jag satt där på rodeohästen. Not.

Har verkligen varit duktig idag i alla fall, joggade ju på morgonen, sedan ridning och sist men inte minst 1 h stenhårt styrkepass. Måste verkligen komma i form till sommaren! 

Haha känner att jag har lagt upp väldigt gulliga bilder på mig själv på sistone (haha ellerrrr? ;)) men... Love it or leave ;) 



Det står PROBLEM? Och en trollollol gubbe, men datan förstör kvaliteten på bilderna så man ser inte.... -.- Haha skrattade typ ihjäl mig när jag kom in i grupprummet och den var där. xd


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar