måndag 26 mars 2012

The Notebook

Hej! 

Det blev en riktig filmdag idag, först Hungerspelen, och nu har jag kollat på The Notebook. Alla i USA verkar typ vara besatta av den så jag kände mig lite efterbliven eftersom att jag inte hade sett den innan, haha, så kände jag att jag kanske borde ta och göra något åt saken innan jag åker.. xd Och herreeeee vad bra den var! 2 GRYMMA filmer på en dag. Grymt. (sa grisen) Haha åh herregud jag är så gaalet trött, sorry för min tråkiga natthumor. xd

Nu ska jag sova, tagga studiedag imon! Vanligtvis brukar jag ägna den åt att sova hela dagen men inte imon, närå, för jag har 3 prov denna veckan! Mmm, kul. Matte på tisdag, franska på torsdag och fysik på fredag. :( Usch jag kommer faila så hårt på fysiken. :(
Aja, sweet dreams. <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar