torsdag 15 mars 2012

I can't be no superman, but for you i'll be superhuman

Hejjjj :) 

Känner att jag alltid bara bloggar på kvällen... Haha jaja men bättre det än inte alls eller? ;) Har fattat att det inte går att kommentera, vet inte vad det är för fel.. Men Sofie, det lilla smartot, ska hjälpa mig mig, så snart ska det väl vara fixat. :D

Idag slutade jag vid fyra, sååååå segt... Men sen gick jag och Beckiiiii på stan så det var lite mys i alla fall. :D Köpte ingenting, för klantig som jag är så glömde jag min plånbok. -.- Måste köpa en massa saker! 

- Concealer
- Sminkborttagning
- Ansiktscrème
- Jeans
- Hörlurar
... Och jag har typ 500 kronor så det kommer inte gå så bra. Får vänta tills jag får nästa studiebidrag. Typ.. 15 dagar kvar! Say weeeehooo old worn jeans!

Haha idag när jag gick till skolan såg jag denna bilen med orange backspeglar, asså VARFÖR?! Haha förlåt om det är någon som har en sån här bil, men seriöst.. Det var inte fint. xd
HAHA, måste berätta om samhällskunskapen idag, vi hade företagsekonomi, och kände att det var väääääldigt givande:

Nu ska jag sleeeppaaaaaa i tid, orkar inte att jag säger att jag ska sova tidigt varje dag och sen somnar jag inte förrän halv tolv ändå.. Måste vara pigg till engelskaprovet imon! Ni får njuta av dessa UNDERBARA bilder på Harry och Niall tills jag skriver igen.. ^^ Nattiiii <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar