söndag 4 mars 2012

Nervös!

Hola amigos! 
Jag är så HIMLA NERVÖS just nu. Imorgon ska jag ha SLEP-testet, ett engleskaprov för att testa om jag är tillräckligt på engelska för att få åka till USA! Ett helt år av min framtid hänger på det där provet... Wäääää! Jag har i och för sig kollat på ett exempelprov, och det verkar väldigt basic, men tänk om jag får hjärnsläpp? :(

Förresten så vet jag att jag suger på att blogga, men det blir alltid så när jag är med kompisar... Känns inte så kul att avbryta allt kul för att blogga. Inte för att blogga inte är kul - men ni fattar vad jag menar. :) Hursomhelst, så åkte jag och Becka och tränade efter skolan igår, och sedan åkte vi hem och dampade lite.. Haha, sov där i alla fall, och sen åkte vi och tränade på morgonen igen. Vi har börjat vår duktighet. ;) Ska träna torsdag-måndag. :O Hittills går det bra i alla fall, vi ska förmodligen åka och simma imorgon! :D 
Hehe det är kul att träna på fredag och lördag för det är knappt något folk på gymmet så man känner sig vääääldigt duktig. :3 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar