torsdag 22 mars 2012

CONVERSE

Hejjjjjj blöögiiiiis ^^

Sorrriii får väldigt dålig bloggning de senaste dagarna. Lovade ju tidigare idag att jag skulle lägga upp vad jag hade köpt mer än en skal till min lilla phoonie, men sen kom jag på att det inte var så himla mycket mer jag kunde lägga upp.. Hehe, ni kanske inte är så jäääätteintresserade av att veta att jag köpte ett busskort? Nej men sen köpte jag present till ISSAAA som fyller år nästa onsdag, så det kanske jag lägger upp då. ;) Nej men jag köpte i alla fall nya, fina, viiiita, underbara, älsklings converse. <3 Ååh vad jag älskar dom!
Haha som ni ser på bilden så va de gamla liiiite smutsiga om man säger så.. Fast det där är Beckas men mina är typ smutsigare. xd Åhhh happy girl! Sen blev det ju inte sämre av att vädret har varit gudomligt, typ 15 grader..

Räknade alla lediga dagar vi har fram till sommarlovet, 14! Och det är minst 1 ledig dag alla veckor fram till lovet förutom v.16, 17,19 och 21. LOVELY. Fast nästa vecka kommer bli ett helvete, har 3 prov! :0 Tur vi har studiedag innan. ;) Kanske ska använda den till att plugga för en gångs skull? xd Nah.




Schteeeekarn (inomhus....) Och haha japp, you gotta love mina grimaser. ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar