onsdag 14 mars 2012

Hej :) 

Inatt drömde jag en massa konstiga drömmar, så kunde typ inte sova på hela natten... HAHA asså en var typ att hela min familj var tvungen att krypa under buskar på en villagata?! XD Men det var skitläskigt... Öh.. Ja, så jag var typ död i skolan idag, men det var rätt chill för vi hade mest repetition och så. :) 

Hehe men efter skolan åkte jag och Becka hem till henne och typ spelade gitarr och nördade One Direction videos.. Och sen var vi DUKTIGA och gick hem till mig (typ 40 minuters promenad). Och gissa vad vi gjorde? Nördade 1D igen.. <3<3<3 Jag DÖR vad snygga de är! 
Ja, min gitarr är smutsig. ;)



HAHA omg jag måste berätta om den här bilden! På iPhone 4S så finns det en funktion som heter "Siri", som typ fungerar som röstkommando fast man kan snacka med henne typ.. (För er som inte visste det redan ;)) Haha och i alla fall så sa Becka "I love you Louis Tomlinson" och då trodde Siri att hon sa "I love you do me Tomlinson"! HAHAHAHHA asså jag dör, har fortfarande lite ont i magen av skratt... Hahaha. xD

Men nu måste jag verkligen sova, är galet trött.. :( Ska ha kemilabb imon, och det är istället för prov.. Läraren kommer typ gå omkring och kolla allt man gör in i minsta detalj och man får inte ens be om hjälp! :O OMG.. Wish me luck!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar