måndag 19 mars 2012

Bus

Hej :)

Sitter hemma och är sjuk, galet tråkigt fast jag är typ ändå på bra humör för det är så himla fint väder. Kunde inte somna för jag hade så himla ont i magen och när pappa gick upp vid kvart i 6 så sov jag fortfarande inte... Så aa det var inte så kul. :( Jag måste typ plugga en massa muskler.. Har idrottsprov imorgon :0 usch måste verkligen sätta igång nu..

Jag är så gaaalet trött på att vara blek så nu har jag tagit en massa brun utan sol.. Haha den är typ gammal så hoppas att den funkar och att jag inte ser ut som en fläckig jag vet inte vad imorgon xd

2 kommentarer:

  1. krya på dig hjärtat!!!
    och hoppas inte de blir fläckigt, så jävla jobbigt o.O
    NU ÄR KOMMENTARSAKEN FIXAD SAY WEHOOOO!<3

    SvaraRadera
  2. Yes absolutely say weeeeeehooooo ��

    SvaraRadera