måndag 12 mars 2012

Jogga mot soluppgången

Tjena mittbena :3

Sitter i bilen och väntar på att pappa ska lämna Ludde på dagis. Började dagen med att jogga, och gick därför upp ca 05.30...... Ja, inte normalt xd men så det gjorde jag i allafall och nu är becka skyldig mig 20 kronor för hon trodde inte att jag skulle göra det! Muhahahah :3

Men jag har lite panik just nu! Jag hade inte kollat på schoolsoft på typ en vecka och när jag kollade i går kväll visade det sig att vi hade franskaläxa till idag som man var tvungen att à boken för att göra.. Japp, och jag hade inte någon bok. Känns lite extra jobbigt eftersom att läraren skrev ordagrant: "NÅDE den som inte har gjort detta!!" :S liiiiiite panik. Så ska göra läxan på 15 minuter så långt det går så får jag väl se vad Linda säger. :S
Wäää, nu åker vi. Mot min död.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar