onsdag 7 mars 2012

...... Rubrik?

Hej :)

Haha jag haaatar att komma på rubriker, varför ska det vara så himla svårt? ;O Känns som att man alltid har svårt att komma på det och så tar man nån random låttext som inte ens passar in.. Hehe :)

I know, jag har bloggat dåligt igår och idag. :/ Men.. Ser att ni alla fall hänger kvar, blir sjukt glad! :D Hade 43 sidvisningar igår.. (Okej, det kanske låter JÄTTELITE för alla med stora bloggar eller som har hållit på ett tag, men för mig är det ganska mycket! :D) TACK! Jag ska försöka bättra mig. ;)

Jag red idag igen. Hehe.. Har varit i stallet 3 gånger denna veckan redan, tror jag börjar bli besatt.. funderar på att åka dit imon med.. Fast nä, ska ju på ZUMBAAA!! Wiiee, så kul! Fick Ludde på ridningen igen i alla fall för er som vill veta. Haha.

HAHAHHA orka att det ligger toapapper i sminkkorgen??????


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar