måndag 5 mars 2012

Heeeej! 

Jag gick till ridningen idag även fast jag var hemma, mådde inte så dåligt på eftermiddagen. ;) Gick dit och trodde att jag skulle ha Sickan, men när jag kom fram så fick jag se att jag skulle ha LUDDE BÄBISEN!!! GISSA OM JAG BLEV GLAD!?!?!?! :D:D:D:D:D:D Herre vad jag har saknat min älskling <3

Hehe nog om hästaaaar, imon är det friluftsdag i skolan! Jag vet inte om jag har skrivit det förrut, men jag Becka och Naima valde det som heter "Hälsospåret" med massagekurs och yoga, hehe. Så det ska jag göra imon. ;) Fast är lite nervös för asså... Jag är inte den som gärna klär av mig inför andra människor och så haha, och tänk om man måste typ ha bara typ trosor på sig?!? Mamma gick på massagekurs en gång och då var det så. :O JAG VILL IIIIINTE. Wää. Okej om det bara hade varit tjejer där, men nu är det killar också... Aja, får hoppas på det bästa. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar