söndag 4 mars 2012

Sleepy

Well hello there my little buttercups, how lovely that you are here today. Åååååh vad jag älskar Ana-Gina <3<3 Hahaha om det är någon som inte vet vem det är (förmodligen inte eftersom hon var värdinna på melodifestivalen i år) eller inte har sett hennes videos, kolla här ASAP!


Den här dagen har verkligen varit utmattande. Inte för att jag har gjort så himla mycket egentligen, men det lilla jag gjorde var verkligen... Hjärngympa kanske man kan kalla det? Asså först provet, 1,5 timmar stenhård koncentration, och sen har jag suttit och översatt 7 sidor fransk text till svenska och insett hur lite franska jag egentligen kan. Det mest positiva med dagen var väl i alla fall den lilla powerwalken jag och mamma gick på, skönt att få andas lite.. Rensa ut hjärnan hehe. :) 

Trött tjej hehe.

(LLLLLLLLLLLLLLLLL) GE MIG LIAM NU! Och Harry. Och Niall... Och Louis... OCH ZAYN. Aaaah, varför är dom så himla underbara?! 

Aja nu taggar vi skola imorgon, börjar dagen med 1 och en halv timmas franska. Chiiiiilllll. Not.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar