söndag 18 mars 2012

Här skriver man nåt

Hola amigos! (ehhhh jaaa heter det så på spanska..? haha xd)

Började dagen med att träna (typ för jag gick upp skitsent...) vid halv fyra. Bodypump ftw säger jag bara! Guuud vad kul det var, har inte gjort det på skitlänge nu heller så det var gött. ;) 

Sen har jag typ pluggat, kollat på Desperate Housewives och lyssnat på musik så högt att mamma blev arg (typ). ASSÅ OMG!! Jag vill inte spoila någonting för er nu som följer DH och inte har sett avsnitt 16 på säsong 8, men herreeeeeguuuud, ni anar inte vad som kommer hända!! Muahaha ni måste vänta i två veckor till. ;) Eller ja om ni inte är olagliga som jag och kollar på internet. Eller är det ens olagligt att streama liksom? :0

Aja här kommer lite pics från igår och idag, vet inte varför men bilderna är typ ovanligt dåliga.. Visst, det är iPhonekamera, men så dåliga brukar de inte vara? ;0 ajjaaaaaa dom duger väl (a)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar