söndag 4 mars 2012

I didn't fail the test, I only found a 100 ways to do it wrong

Goooodmuuurnin'

Just nu sitter jag och oroar mig över provet, tar massa nolifiga ecopics och försöker lösa rubiks kub... Har GLÖMT hur man gör! Hanna, help me please!? 

Anyways så funderar jag på att spara ut mitt hår till typ... midjan? 10 cm till :D Hehe vad tycker ni om det? :3 Jag tycker att det är sjukt fint med långt hår på VISSA människor, men jag vet inte riktigt om jag passar i SÅ långt hår. What do you thhiiiink? 
Hehe bara för att mitt hår ser långt ut på den här bilden (a'

Jag dog. Det här är typ min dröm. <3<3<3 

Btw, så är jag besatt av instagram. Ni kan ju alltid följa mig hehe. ;) @Rebeccafrediksson 
Kommentera era namn på instagram så följer jag er med! :D <3

ÅH MAMMAMIA! Nu ska jag snart gå! Önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar