tisdag 28 februari 2012

Shopping

Tja, whaaazup?? ;)

Idag åkte jag till skolan vid nio, skönt med lite sovmorgon. :D Efter det gick jag och Becka på stan, och de hääääär söta sakerna hittade jag:

Örhängen, från Gina Tricot. 

My baby, False lash effect fusion mascara. Bästa i hela världen. <3

Sen köpte jag lite mat till Linus (min hamster), och en present till pappa som fyller 40, och 10 år imorgon! Hehe ni kanske får se vad det var imon när han har fått det. ;) 

I alla fall, när vi hade gått klart på stan så åkte vi hem till el becko och kollade på Pretty Little liars och gossip girl, åt musslor, och drog på gitarr. Vi spelade this song: 

Awesome och skitkul att spela! :D 

Hehe kände att detta inte bara blev dagens shopping.. But I hope you don't mind. ;) 

Måste verkligen gå och lägga mig nu, ska upp kvart över 6, fast jag är ledig... Meeeeehp. Ska ju sjunga för pappa, så det bli mysigt i alla fall. <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar