tisdag 25 september 2012

Svar på tal

Hoppas att det löser sig! Rekommenderar du att man tar med sig sin mobil man hade i Sverige på ett utbytesår eller att man köper en (lite sämre, som man bara ska ha där) i USA? Ha det bäst! <3
     - Emma

Hej!
Jaaa, det har löst sig nu, fick logga in på en annan hemsida och fixa det! :D

För mig funkar det bra med min svenska mobil, jag tog med min iPhone! Jag hade tur som hittade ett abonnemang som inte har någon bindningstid, så för mig har det verkligen varit värt att ta med min mobil! Men om du inte kan hitta ett sånt abonnemang så tycker jag nog att man lika gärna kan köpa en ny mobil med abonnemang för det är oftast väääldigt liten prisskillnad. Plus att du ju måste betala för att låsa upp din mobil om du bara skaffar abonnemanget, vilket du ju inte behöver göra om du köper en ny mobil också.
Sen beror det väl lite på hur mycket pengar man är villig att lägga på sånt, själv känner jag att det är roligare att lägga pengar på shopping och roliga saker som bio eller att fika med kompisar och så! Så om jag var du så skulle jag nog ta med min mobil och skaffa det abonnemanget jag har, det är lite struligt ibland men det gör inte så mycket för man (eller inte jag i alla fall) har inte så mycket tid att vara inne på mobilen ändå. Mitt kostar 45 dollar i månaden och då är det unlimited EVERYTHING! :)
Kram!

1 kommentar: