fredag 21 september 2012

hoho

HEEEEJ! 

Gud, jag har jättedåligt samvete för jag inte har skrivit på typ 3 dagar, men det har hänt så himla himla mycket! Jag ska försöka berätta allt hehe.. När skrev jag senast? Tisdag? Måndag? I alla fall, i onsdags åkte jag med FFA till the state fair, (typ en tillfällig nöjespark..) där vi hjälpte till att fixa i ordning en trädgårds grej. Vi fick plantera en massa grejer och såååå.. Så vi slapp vara i skolan (y) Det var sjukt roligt faktiskt, för det är sjukt många goa människor i FFA! 

Hahaha kolla mitt face.. Men detta var den enda bilden jag hade (y) BÄSTA människorna <3

Jag och Katy!




Haha dom här små töntarna tog min mobil.. Hade ca 100 nya bilder, ändrat lösenord och ny bakgrundsbild när jag fick den tillbaka haha.. xd


Vi är rätt coola ja.. (y) Snodde Jesse's keps hehehehe.





Idaaag har jag varit i skolan, jobbigt att missa dagar i skolan här faktiskt för man får så hiiimla mycket att göra, inte som i svenska skolan där man typ inte behöver göra någonting om man missar en dag..

Men när jag kom hem så åt jag middag och fixade lite med vår garage-sale som vi ska ha imorgon! Jag gick igenom alla kläder och hittade bland annat två par mjukisbyxor och ett par jeans, glaaad (y) älskar mjukisbyxor hihi. 

Sen så satt jag inne hos getterna i typ en halvtimma och bara myste.. Allt var jätte bra tills jag kände på Pumbas ena sida och upptäckte att han har en böld som är typ mellan ett plommon och en tennisboll stor! Vi ringde dom vi köpte honom av, och dom kom dit en halvtimma senare för att kolla på honom, så himla gulliga. Var sjuuuukt orolig för min bebis men det var ingen fara.. Det är tydligen en varböld som kommer spricka snart och sen är det bra! Fast det kommer stinka och vara allmänt äckligt, men huvudsaken är att min älskling mår bra <3 Han är så söööt, även om han har lite attitydproblem ibland haha, men jag älskar honom i alla fall <3

Nu måste jag sova, ni går väl upp snart. Jag ska ha U.S History prov, Algebra prov, A&P inlämning och två spanska prov imorgon. Exciting, huh?? Åh herre, det blir skönt med helg! 
Puss <3 

1 kommentar: