lördag 8 september 2012

Frågor

Anonym: Måste fråga, är det typ som i filmerna när det finns dom "populära" och fotball killarna osv?
 Nja... Asså, jag går på en sjukt liten skola så det blir nog inte riktigt samma sak som i alla filmer.. Men det finns de som är populärare än andra och så, men det finns inte någon som är liksom "the mean girl" eller så. Inte vad jag har märkt i alla fall! Men har ju bara gått i skolan i två veckor så det är väl inte så konstigt hehe. Vem vet, kanske har ändrat min syn på saken innan jag åker hem!

Hanna: Har du åtta ämnen varje dag?! Eller hur blir det? Kommer i så fall bli väldigt långa dagar ;) 
  Haha jaa, har åtta ämnen varje dag! Samma schema dag ut och dag in, så det är väldigt lätt att hålla reda på vart man ska och så! :D Men lektionerna är bara 47 minuter långa, och 4 minuter rast mellan varje så det blir inte så himla långt i alla fall. Jag åker hemifrån 7.00 och kommer hem vid fyra ungefär! Skolan börjar 8 och slutar 15.35, så är där typ.. 7,5 timmar varje dag :)

Anonym: Några snygga killar i laget? ;)))) (Football laget)
  Gud ja! Haha det finns en hel del riktigt snygga killar faktiskt (y)

Anonym: Vad har hänt? Är det blod på benet? 
  Haha nej jag skojjade bara med eeer<3 Det var inte blod.. Jag och Rachael fick för oss att det var en bra idé att måla våra händer med röd spray färg, och sen satte hon sin hand på mitt ben.. Haha vi spenderade 1,5 timmar åt att försöka få bort färgen, det var typ omöjligt! Men nu vet vi hur man gör i alla fall! Ta en tandborste, spruta en massa tandkräm, tvål och nagellacks remover och lägg det på färgen, och borsta som en idiot tills allt är borta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar