fredag 14 september 2012

Picture day

Heeeej! 
Förlåt att jag inte har bloggat än idag, jag får typ dåligt samvete när jag inte bloggar innan ni går och lägger er.. :/ Men jag har inte hunnit innan, har pluggat massoooor! 

Hursomhelst, så var jag i skolan idag! Har fortfarande ont i huvudet typ hela tiden och är jätteförkyld, men jag kände att jag inte kan missa mer skola.. Om man missar 6 skoldagar så måste man gå till skolan på lördagar typ..? Plus att man får makeup-work om man är borta också så det är massa att ta igen. Fast jag hade tur, mina lärare var jättesnälla allihop och gav mig inget makeup-work, plus att de flyttade prov och inlämningar som jag missat fram till måndag/tisdag åt mig! Hihi, gulliga är dom <3 
Det enda som är lite jobbigt är att jag måste göra mitt Algebra prov imorgon på tutorials (innan skolan..), och jag måste sjunga skolsången för min spanskalärare (makes no sense, jag vet.... xd), så jag måste välja?! Om jag inte gör det på tutorials (sången) så måste jag göra det inför alla i hela min klass under lektionen den dagen.. ååååååååkejjjjjjjjjjjjjjjj panik?! Jag hade kunnat göra det om jag inte hade/precis hade haft halsfluss och min röst inte hade låtit som en döende gris när jag sjunger meeeeeeen nu är det så att den gör det och jag vill inte plåga alla små freshmens' öron... :o Nää vet inte vad jag ska göra.. 

Herregud vilket långt inlägg detta kommer bli, för jag har mer att berätta haha! Idag var det Picture day i skolan, dvs. att alla tog sina bilder till yearbook! :D Passade på att ta en massa bilder under dagen på folk i skolan nu när dom ändå hade ansträngt sig och så, så ni får se lite fler folk hehe (y) Vissa har jag nog redan lagt upp bild på men aah.. :D


Nejmen sen har jag varit ute och gosat med alla djur, det är verkligen underbart att ha djur så nära sig hela tiden! Jag ska nog göra ett blogginlägg snart med bilder och lite presentationer av alla djur här.. Hehe det blir ännu ett långt inlägg ;) 

Förresten, kommer ni ihåg mini-grisen Glitzy jag berättade om? Hannah har bestämt sig för att döpa om henne, så numera heter hon Kiara. Så nu har vi Timon, Pumba och Kiara här, och Kaitlyn döpte sin get till Simba haha. Lejonkungen ftw! HAKUNA MATATA!! 

Rachael & Jaaaag

Ego-pixarn Abbie haha

coooooolaste molnet imorse asså, solen var bakom och det blev som en strålkastare som ni kanske ser, plus att det såg ut som att det var en blixt runt hela molnet! Det tog dock lite för lång tid för mig att ens få en bild som man kunde se vad den föreställde för jag satt på bussen och innan jag fick till det så hade solen nästan kommit fram helt.. Men ni ser nog i alla fall? :D 



Åh så himla söta kattungar! Jag har ju livestock production som 6e lektion och idag åkte vi upp till skolans lada för att fixa lite med getterna, och då passade jag på att gosa med dessa mysisar! Dom är pyyyyyttteeeesmååååå, jag är typ kär i dom :3

Keegan, aka. Justin........ lol (inteeernskääääämt)

Moi (y)

 
Jag och Danielle!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar