fredag 7 september 2012

F.Ö.R.L.Å.T

Förlåt att jag inte har bloggat, vi har inte haft internet på över 2 dagar nuuu! Eller jag har haft det i mobilen, men det har krånglat och blogger-appen har varit jättekonstig.. :( Men nu har dom fixat NYTT internet, så jag är jätteglaad! Snabbt är det också ;)

I alla fall! Ska berätta om allt som jag har missat att berätta om! I söndags så var vi ju i kyrkan, som jag troooor att jag skrev? Det var faktiskt roligt, men inte så annorlunda från svenska kyrkan som alla andra har sagt tycker jag.. :o Den största skillnaden var väl att alla kände varandra och man tog sig tid till att prata efter gudstjänsten! Träffade några jättegulliga tjejer som jag kom riktigt bra överens med, Jamie, Stephanie och MaryAnn!
Efter kyrkan åkte vi till en mexikansk restaurang och åt, sjukt gott! Vi var där på Hannahs födelsedag också!

Sen har jag bara varit i skolan typ hehe :D Skolan är mycket roligare än svenska skolan! Dagarna går jättefort för lektionerna är så himla korta (47 minuter)! Man gör verkligen saker hela tiden, så det är inte som i Sverige där man typ sitter och stirrar ut i luften i typ 30 minuter.. xd Plus att alla är så galet trevliga och roliga.

I alla fall så IDAAAAG måste jag plugga massa! Har spanska quiz, psykologi prov, Anatomy&Physiology projekt (ska göra en poster haha..), Algebra läxa och algebra prov till imorgon! Panik! :O Men det blir nog bra haha.. Eller inte.. Men det är väldigt skönt, för eftersom att jag inte kan använda mina betyg jag får här sen när jag kommer hem till Sverige, så behöver jag inte få bättre än C i alla ämnen, så behöver inte satsa lika hårt på skolan som jag brukar göra hemma! :D

Hoppas ni känner er lite uppdaterade nu haha, älskar eeer och förlåt igen <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar