tisdag 18 september 2012

Bästa

Just nu så saknar jag min bajsapekossekorv Sofie extreeeeemt mycket! Alltså.. Tror inte att det går att förstå vilken grym människa hon är om man inte har träffat henne. Hon är en sån där person som man vet alltid finns där, som man kan lita på.. Men det bästa, hahah ååhh jag saknar detta, hennes humor! Den är precis samma som min, och herre om någon såg oss när vi var med varandra.. Kan ju säga att det skulle vara synd om den personen, för den skulle bli jäkligt rädd haha! Sjukaste humorn..
Det jag ville säga med det här var egentligen bara att (om du inte är Sofie så kan du strunta i att läsa detta hehe) JAG ÄLSKAR DIG SOFIE OCH JAG SAKNAR DIG <3 Vi ses snart igen och då har vi hela livet framför oss! Puss <3






1 kommentar:

  1. Neeeeeeeej fan va söt du ääärrr! Haha åh lilla beccis, kom HEM NU :@@@
    Älskar dig så sjukt mycket och nej de är fan sjukt hur cp vi är <3
    Hela livet framför oss LÄTT men skynda dig så du kommer hem så fort som möjligt bbeeebbbbeee :D <3

    SvaraRadera