söndag 9 september 2012

Nej men gud

Kan inte fatta att jag missade att skriva detta igår!? Igår var det en månad sedan jag kom hit! (eller nej men fyra veckor..)! Tiden har gått sjukt fort(10% av tiden har redan gått :o:o) och jag älskar verkligen människorna, skolan och den här platsen. Jag älskar det faktum att man kan prata med i princip vem som helst utan att vara konstig, folk är så mycket öppnare här än i Sverige. Det är tusen gånger lättare att skaffa vänner!

Igår var vi i alla fall på FFA möte. Det var faktiskt ganska roligt! Vi gjorde några små lekar, Rachael skämde ut mig inför typ 40 personer, vi åt god mat och snackade!:D Efter det åkte vi hem till Madeline och kollade på film och åt pizzaaa.. eller dom kollade på film, jag somnade (som vanligt xD).

Nu kollar vi på Sound of Music, och snart blir vi hämtade för att åka till Sherman och köpa mat, Magnus ska tydligen laga mat åt oss idag!

1 kommentar: