tisdag 25 september 2012

Grym helg

Hej! 

De senaste dagarna har varit jättebra, har haft sjukt roligt! :D
Igår åkte vi som jag skrev till kyrkan och sen vidare till Medieval Times, vilket var middag i typ medeltidsmiljö samtidigt som det var en show med tornerspel och massa kul! :D Riddarna fick välja ut tjejer som satt på platser med deras färg (jag satt på blå tex.) som dom tyckte var söta och ge dom blommor och sen fick dom även välja ut en tjej bland alla som dom valde till "drottning", och gissa vem som fick blomma och blev drottning? Hihihihi JAAAG! :D Blev jätteglad :3 Riddaren var ju faktiskt rätt gullig också :3




Idag har jag varit i skolan i alla fall, hade ett engelska prov som jag tror att jag fick typ 70 på... hahah under 70 är underkänt, det gick så sjukt dåligt! Men fick tillbaka min uppsats jag skrev, och fick 98 på den så det kanske väger upp så att mitt betyg inte dras ner allt för mycket.. xd 

Nu ska jag väl plugga lite eller nåt och sen ska jag ut och springa! :) Puss <3 

1 kommentar: