söndag 17 juni 2012

Lägret :)

Heej! :)

Nu har jag äntligen fått tillbaka mobilen efter lägret! Det var sjuuukt roligt, 82 glada soon-to-be utbytesstudenter, alla sjukt sociala och roliga! Det blev inte alls sådär svennigt awkward att prata med random personer man inte kände, utan alla var verkligen skitnice och lätta att prata med! :D

Det var grymt att dom tog mobilerna, för annars hade man nog inte varit så social som man faktiskt var.. och det var sjukt avslappnande att inte kolla klockan typ varannan minut! Man blir verkligen sjukt stressad av det fast man kanske inte tänker på det!

Aja, men hursomhelst, så pratade vi en massa om olika situationer som kunde uppstå i värdlandet, typ om kulturskillnader, vardagsgrejer, skola osv... och så lekte vi en massa lekar :) det var fett nice, känner att jag verkligen kommer sakna en massa människor fast jag bara känt dom i typ två dagar.. :0<3

Eftersom att jag inte hade mobilen så kunde jag inte ta några bilder, men försökte ta lite nu påväg till hotellet och typ precis när jag fick tillbaka mobilen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar