måndag 11 juni 2012

All the things I want to do this summer...

Aaah, det här är galet! Jag har SOMMARLOV. Ni kan inte fatta hur mycket jag har längtat efter detta, ingen mer press på att prestera bra, plugg eller stress på över två månader! LYCKLIG TJEJ. 
Fast jag har ändå inte någon riktig sommarkänsla, det är regnigt och tråkigt väder ute, och jag sitter inne framför datorn på sommarlovets första dag. Men sommarkänslorna kommer nog snart i alla fall. Sitter och DÖR lite över alla saker jag vill göra under sommaren, så mycket jag har planerat, och så otroligt mycket mer jag vill hinna med men som jag inte vet om jag kommer hinna. Alla småsaker som man annars kanske inte orkar bry sig så mycket om att göra vanligtvis känns så viktiga att få gjorda nu innan USA. Men det kommer bli en GRYM sommar, känner det på mig. <3  

















1 kommentar: