onsdag 20 juni 2012

Go oss

Wohooo! Vi lyckades få i motorn i Beckas båååt, den vägde typ 500 kilo och jag och Carl-Filip förstörde typ våra armar och ben, men efter mycket slit gick det i alla fall! :D Så sen nu på kvällen åkte vi ut med båten till en liten strand och åt middag! :D 

Sedan fotade vi lite också, måste ge lite cred till Becka för bilden med mina converse, fett snygg hihi :D <3 
De flesta bilderna är tagna med iPhone i båten, tror ni märker när det byter hehe.
Aja, det har i alla fall varit ännu än riktigt grym dag, mysigt som *****! 
Och förlåt förresten att jag bara bloggar på kvällen och så sällan.. :( tar så lång tid att ladda upp vissa bilder och så blir det bara att jag typ inte orkar sitta vid datan när jag kan vara ute och bli bruuun... Hope you forgive me <3 

Nu ska vi nana och gå upp tidigt imon, så vi får lite färg! :D Peace out!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar