onsdag 13 juni 2012

Frisören

Tjaa! :)

Idag var jag hos frisören, det var så sjuuukt längesen jag klippte mig sist! Augusti förra året tror jag? Aja whatever, det behövdes minst sagt i alla fall. Klippte mig på ett nytt ställe, Vacker (på Frölunda Torg för er Göteborgsbor som läser), och det var asbra! Dom hade massagestolar där man tvättar håret, och alla var allmänt trevliga och duktiga. Blev jättenöjd med resultatet också! :) Fick håret stylat också, sjukt snyggt, vågigt.. Faaaast innan jag hann ta någon bra bild så hade jag redan förstört hela håret genom att springa omkring ute i blåsten xd Så ni får bild typ imon eller nåt när jag har fixat det igen! :D

Efteråt drog jag hem till Issa i alla fall, vi sjöng Singstar och spelade GuitarHero.. NOSTALGIIII! Haha vi gjorde aaalltid det när vi var lite yngre. Sorgligt när man inser hur dålig man har blivit xd Från att köra på Hard/Expert på GuitarHero till att knappt klara medium? Hemskt, får mig att känna mig gammal haha (y)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar