onsdag 6 juni 2012

.

Heeejsan haha :)
Det går inte så bra detta, men det kommer att bli bättre när jag är i USA, promiiise! Jag åker om 66 dagar. 66.
Det känns så otrooooligt sjukt, roligt, läskigt, underbart och jag vet inte vaaad, kan inte ens beskriva det med ord! Längtar ihjäl mig samtidigt som jag är ledsen för att jag måste lämna alla underbara vänner här hemma. Men det blir nog bra! <3

Har en massa saker att berätta, som t.ex. att jag har bokat flygbiljetter! 11 Augusti blir det, kvart över 6 på morgonen, 14.5 timmar. Wohoooo! Lite seg tid och så men det blir braaa, kommer fram vid tio i två lokal tid, och då är väl familjen och Magnus där och väntar på mig hihi. :D EXCITED!

Sedan kan jag ju även berätta att det är 5 DAGAR kvar till sommarlovet, och 12 dagar tills jag ska till ambassaden och bli korsförhörd. :O Har hört att dom frågar om man är terrorist.. Haha vad tror dom, att om man är det så svarar man ba: "Jaaa, jag åker till USA för att bomba ert land". Ibland undrar man alltså. xd
Och om ni undrar, så jaaa, jag räknar ner till allt. Precis allt haha xD Sjöis, sommarlovet, YFU-lägret, Rörö med Becka, Frankrike, USA, and the list goes on... haha :)

Nej men gud, sorry för lååååååångt inlägg, ska försöka bli bättre på att blogga lite oftare istället. :)
Pusss <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar