måndag 18 juni 2012

it feels like i've waited for a lifetime

Tjaaa! Nu sitter jag på tåget tillbaka till Göteborg. Har typ bara hunnit gå till ambassaden och sedan gå och möta min mamma och bror vid slottet. :)
Men asså för er som ska till ambassaden senare, oroa er inte över det, för det var så SJUKT lätt! Det enda man gjorde var att typ vänta i en evighet utanför ambassaden innan man fick gå igenom säkerthetskontrollen, som var typ som på en flygplats, och sedan fick man gå in och sätta sig och vänta.. så ropade dom upp ens namn, och då gick man till någon lucka och fick lämna fingeravtryck och svara på typ 2 frågor.. jag fick frågorna "vilken årskurs går du i?" och "vet du vart i usa du ska?" :p så man väntade typ 2,5 timmar för en intervju på 1 minut haha... so don't worry about that :)

När jag kommer hem ska jag packa om och sedan kör mamma mig till Rörö (Beckas sommarstuga). Inga pauser i schemat här inte! ;)
pyssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar