söndag 1 juli 2012

Jobb, jobb, jobb...

Tjoo!

Sitter och har allmänt tråkigt just nu.. Blev precis klar med att uppdatera pappas hemsida, puhh! Sjukt enformigt arbete men har var så snäll och betalade halva min data så jag kände att jag kunde göra detta i alla fall.. :)

Nejmen vad ska man hitta på ikväll dåååeee? Blir antagligen bara facebook och chatta med Magnus hela kvällen haha. Men det är ju mys det meeeed!

BTW så är det 41 dagar tills jag åker till USA. FYRTIOEN!!!!!!! Craaazy. Men först har jag Frankrike att se fram emot! Åker på onsdag och kommer hem 24 juli.. Så det kommer antagligen att bli säääämst bloggning då eftersom jag inte har internet utomlands, menmen.. hoppas ni är kvar när jag kommer tillbaka ;)

Random bild från Sjöis-avslutningen<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar