tisdag 31 juli 2012

Hiss & Diss ♥

Det var ett tag sen, hade ju från början tänkt att göra en i veckan.. Men det blir nog inte så haha :3

Hiss:

Grymma vänner 
Åh vad jag älskar alla mina vänner, ni är helt enkelt bäst! Kommer sakna alla till tusen när jag är borta!

11 dagar till USA
Som jag har väntat på detta, tror jag tänkte på det första gången i början av åttan, och nu ÄNTLIGEN blir det av! Känner mig så lyckligt lottad som får chansen att göra detta, och dessutom få komma till en sån underbar värdfamilj!

Diss:


Sommarvädret
Varför kan det inte bara vara fint och sol hela tiden? Känns som att det bara regnar och åskar..
Usch, är trött på detta nu, men tur att jag snart kommer bort från regnet! :D

Att jag inte kan gå på JB konserten...
Nästan ALLA mina kompisar ska dit den 22a eller 23e april, (för er som inte vet så kommer Justin Bieber ha två konserter i Stockholm då). Det har varit min dröm att få gå på det huuuuuuur länge som helst och så är jag inte ens hemma när han äntligen spelar.. Buhu :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar