tisdag 31 juli 2012

Duktig chey jao

Idag har jag faktiskt varit lite duktig, inte bara slappat (bara typ 90 % av dagen... haha). Nejmen jag har läst lite i Passport to the USA, en handbok för utbytesstudenter där man verkligen får svar på ALLA sina frågor, och så har jag även skrivit ner en massa fakta om Sverige på engelska! Det stod nämligen på något papper för hundra år sedan (i alla fall känns det som det), att det var bra om man kunde berätta om sitt hemland för de i värdlandet! Så detta har jag tagit itu med idag, lärde mig till och med en hel del! Som t.ex. att Sverige är EU:s till ytan tredje största land! Det trodde jag verkligen inte, Sverige känns ju så himla litet. :o

Förresten, haha, tror att alla utbytisar tänker på detta någon gång då och då, men FATTA vad kul och mysigt och underbart om man skaffade pojkvän, (eller flickvän om man nu föredrar detta), när man är borta! Vet inte om jag har skrivit detta förrut, men det skulle vara sjukt underbart.<3 Fast sorgligt när man åker hem.. Men om det är meant to be så löser man väl det på något sätt.. <3









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar