tisdag 10 april 2012

Yay

Haha asså åh, jag älskar mitt liv just nu! :3
Familjen i USA är asnice, jag har snackat med den andra utbytesstudenten, Magnus, och han är också jävligt nice. Haha vi har exakt samma humor. Vi chattade i 8 timmar igår, och haha, jag skrattade typ 90 % av tiden. xd Vi har redan interna skämt asså haha det är sjukt! Nej men jag har en riktigt GOOD FEELING about nästa år! :D Eller egentligen så är det ju detta året också men aah.. :O

Haha jag "snackade" så mycket engelska igår'(chattade även med Rachael, Elisa och Tammy), så när jag vaknade imorse så tänkte jag på engelska, och mitt första sms till Sofie blev på engelska utan att jag tänkte på det... Haha känns bra (y)

Elisa berättade för mig att jag kommer att ta studenten där även fast jag ska gå i 11th grade. Asså jag är så glad!!!!!!! :D:D:D Fatta vad kul! Och så kommer jag att ha en sån där hatt som alla får. Känner mig lite cool faktiskt. :3
Hon berättade även en lite dålig sak, eller snarare jobbig.. De har en dress code i skolan, alltså vad man får och inte får ha på sig. Man måste tydligen ha T-shirt där urringningen nuddar nyckelbenen, tröjan får inte ha några tryck och måste vara helt enfärgad. Sedan måste man ha den instoppad i långa byxor och sedan skärp. Asså haha så sjukt! Aja, det är bara att acceptera det (y)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar