fredag 6 april 2012

Mammaamiaaa! :D

Hej! :D

Asså guud, igår när jag var inne på facebook och gjorde labbrapport, så plötsligt så ser jag att hela familjen (nästan) från USA, och en av deras nuvarande utbytesstudenter, håller på att lägga till mig där!! Haha, snacka om att jag flippa, jag typ skrek, hoppade omkring och typ började gråta. xd Allt känns så himla overkligt, fram tills nu har det liksom varit en dröm men nu har jag äntligen fattat att det är på riktigt. Det är MIG det händer.

Hur som helst så var dom hur trevliga som helst, och galet fina! :') Chattade med Tammy (mamman), och två av barnen, Rachael och Hanna. Rachael är tydligen lika gammal som jag och jag ska även gå i samma årskurs som henne (11th grade). Vilket betyder............... ATT JAG FÅR GÅ PÅ BALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är dom i 11th och 12th grade som får, yaaaaaaaayy! Haha så glad, har alltid drömt om det. :D Och det är ju väldigt skönt också att ha någon som är lika gammal som man kan snacka med och så. :)

När jag chattade med dom så fick jag typ blackout eller nåt för seriöst, jag kunde inte skriva ordentligt. xd eller jo men min engelska sög, och jag kom typ inte på något bra att skriva.. x) Men hoppas att dom gillade mig ändå! Asså ååh, det första min värdmamma skrev typ var "you are just so beautiful!". Så himla snäll och söt verkar hon.<3

Jag skulle kunna skriva om detta i en evighet.. Men nu måste jag faktiskt plugga. xd Har inlämning idag :(
Men ni får ha det grymt, pussssssss!



Dolde namn och bilder och så, vet inte om de vill synas på det sättet på min blogg.. :) Men ser nii?! Det finns en kurs som handlar om hästar och ridning. Herregud asså det här är så grymt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar