lördag 7 april 2012

H*lvettteeee vad skönt!!!

Haha ja ursäkta språket men jag menar det. Jag har gjort kemi i nästan 10 timmar idag, och nu är jag ÄNTLIGEN KLAR!! NU börjar lovet. Herregud vad skönt. Sitter här och multitaskar lite nu, med tre datorer och mobil. HAHA känner mig sjukt töntig och 4-ever alone.
Vanliga datan, Johannas data och skoldatan.. Nää fy vad töntig jag är x)

Hahah jag är på sjukt bra humör, dricker cola och äter popcorn, lyssnar på sjukt hög musik, dansar, sjunger. Vet inte varför men livet känns jäkligt gött just nu. USA kommer bli awesome, ingen skola, inga bråk med kompisar eller familj, jag har pengar.. Haha skulle kunna fortsätta den där listan länge. Älskar verkligen att må såhär bra! :D Sen blir det bara ännu bättre av att jag är så galet stolt över One Direction, dom sålde ut MSG (Madison Square Garden), 200 000 biljetter på MINDRE ÄN EN MINUT. Fattar ni hur sjukt det är?!? Mitt hjärta sväller över av stolthet hihihi. My boys are amazing<3 Ooooch Liam har skrivit på twitter att dom kommer till Sverige jättesnart och jag dör faktiskt, tänk om dom är i Stockholm när jag är där!??!?!?!?!!? *le dead*
Aaahh!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar