söndag 29 april 2012

I'll watch you like a movie, sing you like a song.

Tjooo bloggis!
Det var ett tag sen jaoo, vet att jag suger på att blogga. :/
Nej men det har inte hänt så mycket sedan sist egentligen.. haha, har träffat mysiga människor, gått i skolan och allt det vanliga you know.. ;) Det enda speciella är väl att det är 20 GRADER ute idag!! GAAALET, sommaren kanske kommer till Göteborg till slut i alla fall?! :D

Jag har varit ute hela dagen, oljat en av altanerna och sedan har jag högtryckstvättat en annan. Kuuul, not, men får betalt för det hehe ;) Jag ska spara till en macbook air eller pro, har inte bestämt mig vilken än, men i alla fall så måste jag ju kämpa lite om jag ska få ihop alla pengar innan USA! Vill köpa den i Sverige, visserligen är dom billigare i USA, men vill ju ha ÅÄÖ på tangetbordet så.. Någon som har något bra tips på hur man kan tjäna pengar? ;)

PUSSSSS!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar