lördag 6 oktober 2012

Sjukaste!

Hej! åyhh

Nu har jag äntligen kommit hem från skolan! Det har varit en låååång vecka, mycket som har hänt. Igår var vi ju, som jag berättade, på cirkus. :D Det var helt galet vad bra alla var, minst tio gånger bättre än någon annan cirkus jag har sett i hela mitt liv. Lindansare som cyklade på linor 40 meter upp i luften med någon ståendes på sina axlar, folk som springer omkring på någon slags jag vet inte vad grej men livsfarligt var det i alla fall, akrobater som böjde sina kroppar i vinklar som jag inte ens visste var möjligt... och massoooor av mer :O Och clownerna var faktiskt roliga för en gångs skull, har aldrig tyckt att clowner är roliga..
Sen fanns det en svensk kille också, han var typ trollkarl och ficktjuv haha! Sjukt duktig var han, skulle varit kul om han valde mig att ta upp på scen och jag började prata svenska med honom haha.




Det enda som var lite jobbigt var att vi kom hem vid ett på natten och sen kunde jag inte somna så jag sov bara tre timmar.. Haha har haft humörsvängningar i skolan hela dagen, ena sekunden sov jag och nästa var jag så hyper så att folk frågade om jag var hög............ hahaha. 

Nu ska jag och Rachael kolla på film, så vi hörs. Puss <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar