torsdag 11 oktober 2012

Happy♥

Hej! Just nu sitter jag i min säng med min nya gosiga filt som jag hittade på Costco igår. Jag har precis tagit en dusch och flätat håret, i morgon är det Twin-day i skolan så då vill jag ju se fin ut! Jag och alla vid mitt bord (lunchbord) ska vara regnbågen. Jag är röd, Rachael är grön, Abbie är orange, Michelle är lila tror jag.. Sarah är blå, Rosie är.. lila också? Madeline är gul och Magnus är hela regnbågen för han är den enda killen.
Alla tjejer ska ha stora glasögon, diadem och tröjor i sin färg, och Magnus ska ha en vit tröja tror jag med regnbågsfärgad fjäderboa och en regnbågsfärgad cowboy-hatt. Ska bli kul att se en kille på 1.90 meter i en boa, haha! Jag ska ta med kameran till skolan också, så ni får bra bilder. ;)

Nu ska jag lyssna på musik en stund, och sen släcker jag lampan för idag♥ Hoppas att ni har haft en underbar dag allihop 



1 kommentar: