måndag 6 augusti 2012

Taggad


Tjooo! Vet att det har varit dåligt med inlägg där jag verkligen skriver något på sistone, så här kommer ett.

Igår kom Becka hem från Danmark, så jag cyklade hem till henne vid tiotiden och sen sov jag där.. mysigt var det, kommer sakna sånna spontana grejer när jag kommer till USA tror jag, har hört av många utbytesstudenter att det ofta är väldigt svårt att vara spontan på samma sätt. Och det är klart, när man inte har så bra vänner och så så blir man kanske inte riktigt lika spontan som man  är med de man verkligen känner väl.. :P

På tal om USA! Jag kom på idag att jag nu kan räkna antalet gånger till jag kommer somna i Sverige på ett år på ENA HANDENS FINGRAR. Like. WHAT?! Har så många känslor inom mig just nu så det går knappt att beskriva, ena sekunden är jag lugn och tänker att det här blir bra, nästa är jag sjukt nervös, nästa är jag så sjukt glad att det verkligen händer... Men även om jag är nervös, så är jag GALET taggad. Kan knappt vänta, det är alldeles för lång tid kvaaaar, och samtidigt är det alldeles för kort, har MASSOR kvar att göra, och en massa människor kvar att träffa. Waaahh!


Om 5 dagar lämnar jag vackra Sverige och Göteborg. Ofattbart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar