söndag 26 augusti 2012

Gårdagen i bilder



Som jag berättade igår så gick vi på bio, och här ser ni hur sjukt Amerikansk bion var haha! Precis som i alla filmer :D Det var väldigt annorlunda från svenska biosalonger inne också, bland annat var det fri placering! Sjukt nice faktiskt :D 


En annan sak som är annorlunda från Sverige är att det finns en massa coola butiker som Louis Vuitton och Victorias Secret mitt bland en massa andra "vanliga affärer" som H&M osv.. :D

Haha här sitter vi hela gänget inne i Hollister-butiken, allihop i Rachaels knä! Fett gladaaa för det var grym rea! Tyvärr så köpte jag ingenting där :(


Efter ca 8 timmars shopping, var vi sjuuukt trötta och hungriga, så vi åkte till ett ställe som heter Dimples och köpte cupcakes.. Herre min gud vad goda de var, det godaste jag har ätit typ! :O Jag köpte en som hette "Red Velvet Cupcake", som ni ser på bildiseeeen :D 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar