tisdag 14 augusti 2012

Soriii

Hej!

Förlåt att jag har bloggat så himla dåligt! Vi har ju flyttat, och sen så fungerar internet typ inte här ute.. Det fungerar i Tioga, och i Pilot Point, men på den 1 mile som är mellan, och där vi bor, så finns ingen ordentlig signal -.-' Men dom ska lösa det, men jag kommer inte kunna streama någonting :O Ingen youtube, inga TV-program eller filmer.. Men ska fixa internet till min phonie istället :)

Jag och Rachael har fixat iordning och dekorerat vårt rum, det blev faktiskt riktigt bra! Lägger upp en bild på rummet någon gång. :D

Nu ska vi åka skolan och så ska jag välja kurser och sånt! E.X.C.I.T.E.D

Btw så blir jag fett glad, för alla säger att dom typ inte hör någon accent alls! Fast när jag blir trött så blir min röst typ jättepipig och då hörs det lite mer xD Menmennnn.... Nu måste jag gååå, jag ska verkligen försöka blogga bättre men får se hur det blir :S PUSS!<3

2 kommentarer:

  1. JAG KOLLAR JU INTE DIN BLOG VARANNAAN SEKUND ELLER SÅ!!!!!! VARFÖR HÖR DU INTE AV DIG?!?!

    SvaraRadera
  2. Hur verkar skolan och vilka kurser blev det? / M

    SvaraRadera