lördag 25 februari 2012

Hiss & Diss ♥

Tjenare ;) 


Tänkte börja skriva en Hiss och Diss i veckan, vad tycker ni om det? ;)


Hiss: 


- Varmt! 
Det har äntligen börjat bli varmare ute!
Var typ tolv grader idag, så skönt att kunna ha skinnjacka och converse! 

- One Direction
Jaa, vad kan man säga? Snygga, grymma på att sjunga, roliga, smarta, snygga, snygga, snygga. Mammamia

Diss: 

- Att inte träffa kompisar på länge.
Är det bara jag som aldrig hinner träffa kompisar utanför skolan nuförtiden? Känns som att jag typ träffar mina vänner max en gång i månaden? För att inte tala om Issa som jag inte har träffat på 2... APAAAAAA!

- 126 dagar...
Kvar till Sjöis! Jag längtar så att jag dör typ... Och så måste jag vänta i 126 DAGAR! Hallååå likssssssoooom? Önskar att man kunde snabbspola tiden.. :(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar